.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي ديدار استقلال و استيل آذين /چرا بازي پخش مستقيم نشد؟

رقابتهاي هفته هفتم فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور ، جمعه شب با ديدار تيم هاي استقلال و استيل آذين تهران آغاز شد که طي آن تيم استقلال موفق شد با برتري مقابل حريف پر ستاره و پر سر و صداي خود به صدر جدول به طور موقت صعود کند.
به گزارش شمال نیوز ، اين ديدار که از ساعت 21 جمعه شب با حضور 70 هزارتماشاگر و به داوري " هدايت ممبيني " در ورزشگاه ازادي برگزار شد با برتري دو برصفر تيم استقلال همراه شد .
ارش برهاني مهاجم ملي پوش استقلال در دقايق 26 و 81 گلهاي اين ديدار را به تور دروازه استيل آذين چسباند .
استقلال با اين برد صاحب 15 امتياز شد و فعلا به صدرجدول رده بندي صعود کرد .

عدم پخش زنده اين ديدار حساس ، باعث شد تا بسياري از علاقه مندان به فوتبال بويژه هواداران تيم استقلال را نگران کرد و صداو سيما علت اصلي اين مسئله را مشکل فني قلمداد کرد و و اين در حالي بود که بازي بدون اشکال فني و البته با تاخير بعد از حدود 50 دقيقه از شروع آن پخش شد.

حاشیه ها:

از حاشيه اين بازي ،‌ قبل از شروع بازي "صمد مرفاوي " سر مربي تيم استقلال به سمت نيمکت تيم استيل آذين رفت و با بازيکنان خوش و بش کرد.
* بازيکنان هنگام ورود به زمين با پارچه نوشته هايي چون تبريک عيد فطر و مرگ بر صهيونيست وارد زمين شدند و روز جهاني قدس را گرامي داشتند .
* "‌ فابيو جان واريو"‌بازيکن برزيلي تيم استقلال پيش از شروع بازي در زمره بازيکناني بود که بيشتر از ديگران مورد تشويق قرار گرفت .
* هرگاه علي کريمي هافبک نام اشناي استيل اذين صاحب توپ مي شد از سوي تماشاگران استقلال به شدت هو مي شد.
* حضور 70 هزار هوادار فوتبال در ورشگاه آزادي تهران جالب توجه بود که از اين ميان حدود دو هزار نفراز آنها طرفداران استيل آذين را تشکيل مي دادند.
* مهدي تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال ،‌عزير محمدي رييس سازمان ليگ برتر ،واعظ آشتياني مدير عامل باشگاه استقلال ، حسين هدايتي مديرعامل باشگاه استيل اذين و کرافت ‌بدن ساز تيم استقلال از جايگاه ويژه بازي را نظاره گر بودند.
* افشين قطبي سرمربي تيم ملي فوتبال نيز با حضور در ورزشگاه ازادي ، شاهد بازي دوتيم بود.
*‌ فرهاد مجيدي مهاجم تيم استقلال در دقايق پاياني بازي در محوطه جريمه تيم استيل آذين سرنگون شد که داور دستور به ادامه بازي داد که راي او با اعتراض استقلالي ها مواجه گشت .
* در ادامه اعتراض هاي فرهاد مجيدي به داور، حسين کعبي مدافع استيل آذين با اين بازيکن درگيري لفظي پيدا کرد.
* حسين کعبي که از شعار تماشاگران عصبي به نظر مي رسيد دقايقي بعد هنگام نفوذ به دروازه تيم استقلال در کنار خط به شدت به کمک داوربازي برخورد کرد و "حيدرشکور" کمک داور اين بازي را نقش زمين کرد.
در همين راستا ناظر بازي براي کنترل اين صحنه ها به کنار خط آمد و به دقت صحنه را زير نظر گرفت ،‌ کعبي با عذرخواهي از حيدر شکور به بازي ادامه داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

parisa 28 شهريور 1388
ما كه بازي رو نديديمو ناراحت هستيم ولي بازم استقلال قهرمان برد نديدن بازي به اين در دم استقلالي ها حال كردم با اين بازيشون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.